kabelmanagement Utrecht

Via de website hebben wij een afspraak gemaakt voor kabelmanagement Utrecht. Dit snel groeiende bedrijf heeft Ikea zit\sta werkplekken gekocht, voor de snelle levering.

Door de aanvoer van te weinig stroom en data, vanuit het plafond, ontstond een chaos aan stekkerdozen en data hubs, onder werkplekken. Dit hing allemaal achter of lag vol stof op de grond.

kabelmanagement-utrecht

De werkplekken zijn gegroepeerd in clusters van vier of zes werkplekken. Per twee werkplekken komt er twee stroompunten en een data kabel naar beneden. Het bedrijf ontwikkeld apparaten en worden getest op de werkplek. Voor het aansluiten van deze apparaten moest met steeds onder het bureau kruipen om een stekker te vinden.

Het kabelmanagement Utrecht systeem voorbereiden

De werkplekken zijn gegroepeerd in clusters van vier of zes werkplekken. Per twee werkplekken komt er twee stroompunten en een data kabel naar beneden. Het bedrijf ontwikkeld apparaten en worden getest op de werkplek. Voor het aansluiten van deze apparaten moest met steeds onder het bureau kruipen om een stekker te vinden.

Om ook maar een systeem de denken zijn we eerst alles gaan loskoppelen en ontwarren. Alle niet gebruikte kabels en stekkerblokken worden eruit gehaald. Dit geeft al enige ruimte. Daarna wordt ons kabelmanagement systeem onder de werkplekken gemonteerd. Hierdoor ontstaat het moment dat we kunnen gaan denken aan organiseren van de kabels.

Iedere werkplek krijg zijn eigen stroompunten. ook bovenop om mobiele apparaten op te laden of aan te sluiten. dan is het organiseren van de kabels. Wat daarna overblijft is per cluster een enorme doos aan overtollige kabels en snoeren. Die ooit zijn aangeschaft en nu niet meer worden gebruikt. Zonde.

Onze tip: wanneer mogelijk. Wees er zo snel mogelijk bij, als je kabelmanagement wil laten uitvoeren. Dat scheelt vaak een enorme kostenpost. Helaas kunnen we een bouwmarkt stekkerblok niet meer gebruiken. Alleen al vanwege de lengte van het snoer.

kabelmanagement