Kantoormeubilair en kantoormeubelen

Ga je verhuizen naar een nieuwe locatie? Of wordt het gewoon tijd om het kantoormeubilair vervangen?

Dan ben je bij Hagele® aan het juiste adres. Maar wat maakt ons dan de juiste partner voor de levering van jouw nieuwe kantoormeubilair.

Maak een afspraak
kantoorinrichting

Kwaliteit kantoormeubilair koop je bij Hagele®

Ga je verhuizen naar een nieuwe locatie? Of wordt het gewoon tijd om het kantoormeubilair vervangen? En ben je op zoek naar nieuwe kantoormeubelen? Dan ben je bij Hagele® aan het juiste adres. Maar wat maakt ons dan de juiste partner voor de levering van jouw nieuwe kantoormeubilair.

Hagele® is een klein familiebedrijf met meer dan 20 jaar aan ervaring. Bij ons staan de wensen van de klant nog altijd voorop. Wij streven ernaar, om steeds weer datgene te leveren, dat het beste aansluit bij de behoeftes van jou als klant. Het is aan ons om goed te luisteren naar waar jouw behoeftes liggen en op welke manier we deze kunnen invullen. Met welke kantoormeubelen kunnen we jouw kantoor inrichten voor het optimaal gewenste resultaat. Als we dat iedere keer weer voor elkaar krijgen hebben we weer een tevreden klant.

Kantoormeubelen tegen een eerlijke prijs

Wij maken gebruik van een brede collectie kantoormeubelen. Daardoor kunnen we iedere ruimte inrichten. Van bureaus, bureautafels, ladeblokken, roldeurkasten, zit-sta bureaus, vergaderstoelen, kantinetafels, archiefkasten, ergonomische bureaustoelen, receptiebalies tot vergaderstoelen. Of het nu gaat om meubelen voor de kantoortuin of om meubilair voor het directiekantoor, de vergaderzaal, de entree of de bedrijfskantine. Iedere ruimte binnen jouw kantoor kunnen we voorzien van de juiste kantoormeubilair. Uiteraard altijd tegen eerlijke prijzen.

Kantoren inrichten met meubels is een vak

Kantoren inrichten met kantoormeubelen is een specialisme. Wij hebben geen webshop vol producten kantoormeubelen, waarin je door de bomen het bos niet meer ziet. Neem geheel vrijblijvend contact met ons op. Wij brengen jouw wensen met betrekking tot de nieuwe kantoorinrichting in kaart en op basis hiervan geven ze je een passend inrichtingsadvies. Vaak gaat dit samen met een inrichtingstekening, zodat je nog beter in beeld krijgt hoe je nieuwe kantoorinrichting eruit komt te zien.

Showroom kantoormeubelen

Wij hebben er bewust voor gekozen en om geen grote, dure showroom te bemannen. De reden is kostenbesparing voor jou. Bovendien, heb jij tijd om iedereen te bezoeken? Wil je toch eerst zien voordat je geloofd? Dan maken wij gebruik van de showrooms van onze partners. Neem contact met ons op. We plannen direct een afspraak in. Zij ontvangen u graag en kunnen het grootste deel van onze collectie kantoormeubilair laten zien. Dan kun je de producten zelf zien en aanraken. Het kan er op de foto nog zo mooi uitzien, soms heb je gewoon de behoefte om de kantoormeubels in het echt te zien. Je wilt er immers zeker van zijn dat je de juiste keuze maakt. En wil je graag zien hoe de nieuwe kantoormeubelen er in je kantoor uit komen te zien.

Wil je kantoormeubelen of bureaustoelen door je medewerkers laten testen? Dan bieden we je ook de mogelijkheid om het kantoormeubilair gedurende 2 weken op proef te plaatsen.

Ergonomisch kantoormeubilair

Nu we steeds langer zitten en meer tijd doorbrengen op kantoor is een gezonde werkomgeving enorm belangrijk. Met een bureaufiets, een stahulp of een ergonomische bureaustoel is gezond werken voor iedereen toegankelijk. Combineer dit met een verstelbaar zit-sta bureau en je komt ook tijdens werktijd weer in beweging!

Het is algemeen bekend dat de afwisseling tussen zitten en staan bij de werkplek zeer gezond is. Zit-sta meubels worden steeds meer toegepast in de kantooromgeving. Zoekt u dus een betaalbare of juist een design zit-sta bureau.

Kantoormeubelen leveren en monteren

Wij proberen het jouw, als klant, zo makkelijk mogelijk te maken. Alle kantoormeubels kunnen namelijk geleverd en gemonteerd worden. Wij zorgen dat jouw nieuwe kantoormeubelen netjes op de juiste plek komen te staan en worden gemonteerd. Als alles in gemonteerd en werkt zoals het hoort, nemen we alle verpakking mee retour. Jij kunt dan direct aan de slag in je “nieuwe” kantoor.

Maar wacht; onze diensten gaan nog verder. Wij kunnen ook alle apparatuur aansluiten en dan gelijk alle kabels en snoeren georganiseerd opruimen. Hoe vaak gebeurt het niet dat een nieuw kantoor is opgeleverd en alle kabels en snoeren van apparatuur rond en naast de bureaus slingeren. Dan passen wij kabelmanagement toe voor het ultieme gevoel van vrijheid rond de werkplek.

Arbo verantwoorde kantoormeubelen

Met meer dan twintig jaar ervaring als de nummer één in kantoormeubilair begrijpen wij het belang van efficiënt en productief werken. Hierop zijn al onze diensten en meubelen afgestemd. Hierbij staat kwaliteit als ergonomie en arbo deskundigheid voorop. Wij zijn een onafhankelijke kantoorinrichter. Hagele® levert producten die een positieve invloed hebben op de werkomgeving van jou en je werknemers. Een gezonde werk situatie is uiteraard de basis. Daarom leveren wij meubilair dat aan alle huidige Arbonormen voldoet.


Brochure aanvragen

Wij versturen een klein aantal keer per jaar een nieuwsbrief. Maximaal één email per maand. U kunt zich altijd uitschrijven. Dit kan onderin een ontvangen nieuwsbrief door op "afmelden" te klikken of door een e-mail te sturen naar ons emailadres.

Ik ga akkoord met de opslag en verwerking van mijn ingevulde persoonlijke gegevens door deze website. Bedrijven zijn wettelijk verplicht hiervoor toestemming te vragen volgens de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG/GDPR).

kantoormeubilair

Wij geven 5 jaar garantie op kantoormeubilair

Kwaliteit is een must. Wanneer je kantoormeubels aanschaft, wil je ervan verzekerd zijn dat het van hoge kwaliteit is. Wij begrijpen dat en geven daarom uitgebreide garantie op al het meubilair dat je bij ons koopt. Op bureaus en kasten geven wij maar liefst 5 jaar garantie. Door het intensievere gebruik van bureaustoelen is de garantie op stoelen 3 jaar.


Kabelmanagement

Kabels en snoeren, ieder bedrijf heeft ermee te maken. Vaak worden die kabels opgeruimd naast of onder de werkplek. Gevolg, struikelgevaar en… Lees meer ≫

Bureaustoelen

U en uw lichaam zijn een wonder van de natuur. Rug-, nek- en schouderklachten zijn orde van de dag. Men zegt “zitten is het nieuwe roken”? Is dat zo? … Lees meer ≫

Akoestiek

Een veel gehoorde klacht in kantoortuinen, Hoe snel zijn de mensen bij u op kantoor afgeleid? Wij zijn specialisten op het gebied van akoestiek… Lees meer ≫


Het leveren van kantoormeubilair?

Als u vragen over kantoormeubelen aan ons hebt, dan verwacht u snel een reactie. Daarom hebben wij ervoor gekozen ons werkgebied te bepreken tot een straal van 50 km rond Alphen aan den Rijn.

Voor persoonlijk, snel en deskundig advies richten wij ons voornamelijk op bedrijven in de Randstad. U moet dan denken in de driehoek van Amsterdam Rotterdam Den Haag en Utrecht.

  • Kantoormeubilair Amsterdam Badhoevedorp Hoofddorp Schiphol Nieuw Vennep Haarlem
  • Kantoormeubelen Alphen aan den Rijn Zoeterwoude Hazerswoude Reeuwijk Boskoop Bodegraven Leimuiden
  • Kantoormeubilair Leiden Leiderdorp Oegstgeest Voorschoten
  • Kantoormeubelen Bollenstreek Noordwijk Katwijk Lisse Sassenheim Rijnsburg
  • Kantoormeubilair Utrecht Woerden Nieuwerbrug Houten Nieuwegein Bunnik De Meern
  • Kantoormeubelen Rotterdam Gouda Capelle aan den IJssel Nieuwerkerk aan den IJssel Schiedam
  • Kantoormeubilair Den Haag Delft Leidschendam Wassenaar Zoetermeer Rijswijk Voorburg
  • Kantoormeubelen Westland ‘s-Gravenzande Naaldwijk Poeldijk Wateringen

Op die manier kunnen wij onze snelheid van handelen waarmaken. Zo blijven teleurstellingen van lange wachttijden achterwege.